Handbollsfestival borta i ÖHK Hallen.
Samling 8:15 för ombyte till matchställ och gemensam uppvärmning.
Vi spelar matcher hela förmiddagen och sista matchen startar 12:20.
Handbollsfestival 1 februari.
Samling för ombyte till matchställ och gemensam uppvärmning 8:50, 30 min innan matchstart 9:20.
Sista matchen spelas 13:05. Sedan avslutar vi gemensamt.
Vi möts i hallen redo för roliga matcher!
Handbollsfestival 7 mars.
Samling för ombyte till matchställ och gemensam uppvärmning 13:10, 30 min innan matchstart 13:40.
Sista matchen spelas 16:00. Sedan avslutar vi gemensamt.
Vi möts i hallen redo för roliga matcher!
På onsdag kan semifinalen avgöras i estrad!!
Våra spelare har fått i uppdrag att vara med vid inspring, match i halvlek, prisutdelning och frågestund till Alexander stegen efter matchen. Vi vill att spelarna är på plats vid entrén till Blåkulla 18:30 för att få matchkläder. De ska ha med sig träningsskor till samlingen.
Vi behöver även föräldrar som kan stå i kiosken, sälja 50/50 lotter samt hjälpa till med städningen efter matchen. Alla som hjälper till kan hämta ut var sin matchbiljett som tack. Det föräldrarna behöver vara på plats i Estrad helst 17:00. Skriv i kommentaren om du har möjlighet att hjälpa till. Vi behöver bli minst 6 föräldrar som hjälper till.
Tack för hjälpen! Det kommer att bli en helt magisk kväll som ingen vill missa!💙🤍💙
Varmt välkommen på träning!
Vi drar igång säsongen med första träningen torsdagen den 21 augusti kl. 17.00–18.15.
Planen är att fortsätta med detta upplägg under hela säsongen 25/26.
Ta med gott humör och träningsglädje – vi ser fram emot att ses!
Väl mött!
Varmt välkommen på träning!
Vi drar igång säsongen med första träningen torsdagen den 21 augusti kl. 17.00–18.15.
Planen är att fortsätta med detta upplägg under hela säsongen 25/26.
Ta med gott humör och träningsglädje – vi ser fram emot att ses!
Väl mött!
Varmt välkommen på träning!
Vi drar igång säsongen med första träningen torsdagen den 21 augusti kl. 17.00–18.15.
Planen är att fortsätta med detta upplägg under hela säsongen 25/26.
Ta med gott humör och träningsglädje – vi ser fram emot att ses!
Väl mött!
Varmt välkommen på träning!
Vi drar igång säsongen med första träningen torsdagen den 21 augusti kl. 17.00–18.15.
Planen är att fortsätta med detta upplägg under hela säsongen 25/26.
Ta med gott humör och träningsglädje – vi ser fram emot att ses!
Väl mött!
Varmt välkommen på träning!
Vi drar igång säsongen med första träningen torsdagen den 21 augusti kl. 17.00–18.15.
Planen är att fortsätta med detta upplägg under hela säsongen 25/26.
Ta med gott humör och träningsglädje – vi ser fram emot att ses!
Väl mött!
Varmt välkommen på träning!
Vi drar igång säsongen med första träningen torsdagen den 21 augusti kl. 17.00–18.15.
Planen är att fortsätta med detta upplägg under hela säsongen 25/26.
Ta med gott humör och träningsglädje – vi ser fram emot att ses!
Väl mött!
Varmt välkommen på träning!
Ta med gott humör och träningsglädje – vi ser fram emot att ses!
Varmt välkommen på träning!
Ta med gott humör och träningsglädje – vi ser fram emot att ses!
Varmt välkommen på träning!
Ta med gott humör och träningsglädje – vi ser fram emot att ses!
Varmt välkommen på träning!
Ta med gott humör och träningsglädje – vi ser fram emot att ses!
Varmt välkommen på träning!
Ta med gott humör och träningsglädje – vi ser fram emot att ses!
Varmt välkommen på träning!
Ta med gott humör och träningsglädje – vi ser fram emot att ses!
Varmt välkommen på träning!
Ta med gott humör och träningsglädje – vi ser fram emot att ses!
Varmt välkommen på träning!
Ta med gott humör och träningsglädje – vi ser fram emot att ses!
Varmt välkommen på träning!
Ta med gott humör och träningsglädje – vi ser fram emot att ses!
Varmt välkommen på träning!
Ta med gott humör och träningsglädje – vi ser fram emot att ses!
Vi har anmält oss till Potatiscupen.
Cupen är Alingsås HK's hemmacup och en otroligt rolig cup att delta i. Det är första året som vi får delta och det gör vi med glädje!
Boka upp den 19/4 redan nu! Ni kommer alla att få några arbetspass under cupen då det är obligatoriskt att delta som AHK'are.
Vi söker just nu efter någon som kan vara ansvarig för P8's planering och deltagande. Jag kommer att vara en av dom ansvariga, men klubben vill att vi är två. Maila eller smsa mig om du kan tänka dig att hjälpa mig.
0703 163 851
Läs mer på länken nedan.
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Välkommen på träning i Alströmerhallen!
Välkomna på träning i Alströmerhallen.
Hejsan!
Då vädret ser ut att bjuda på en hel del regn har vi behövt tänka om. Vi kommer istället att ta med spelarna till Voltflip för två härliga timmar med hoppning. Vi möts strax innan 17:00 för att hinna få strumpor och en genomgång. Vi hoppar fram till ca 19:00.🤩
Vi kommer att betala tiden på Voltflip med de pengar som vi har i lagkassan. Det gör att vi inte har möjlighet att bjuda några andra än spelarna. Vill syskon hoppa får de självklart göra det men då får ni själva betala och ansvara för dom under tiden. 😊
Viktigt att era barn har ätit eller har med sig något mellanmål samt vattenflaska. Vi kommer inte att ordna med mat under hopptiden utan fokuserar istället på rörelse och lek.
Ni vuxna får gärna hänga kvar i hallen för att umgås, eller så kommer ni och hämtar era barn när vi är färdiga.
Hälsningar Tränarna P2017
Vi ska gå på landskamp! Höstens första hemmalandskamper går av stapeln i slutet av oktober. Då väntar riktiga toppmöten när VM-sexan Brasilien står för motståndet.
Vi tar med oss spelarna på landskampen. Biljetterna kostar 140kr per spelare och ska swishas in på lagkontot när ni anmäler er. Skriv ditt barns namn i meddelandet när du swishar. Nummer 123 391 87 45
Det kommer att bli en riktigt rolig kväll!💙💛💙💛










